Pejuang Warisan Seni Beladiri Melayu

SELAMAT DATANG KE BLOG GELANGGANG PERSANTA NALA

Tuesday, August 26, 2014

PESANAN BUAT PEMBELI E-BOOKS KUPASAN ASAS GERAKAN

Salamun Alaik;
Segala isi yang disampaikan adalah merujuk kepada SILIBUS dan PELAJARAN yang telah disusun mengikut kesesuaian dan rujukan bagi Gurulatih Gayong Serantau Kelantan. Namun secara umumnya ianya tetap relevan berdasarkan KONSEP KEILMUAN GAYONG itu sendiri. E-Books ini sebenarnya telah dikemaskini bagi tujuan perkongsian bagi yang berhajat dengan jumlah 44 mukasurat berbanding versi asal sebanyak 77 mukasurat. Sekiranya terdapat bahagian-bahagian yang kurang jelas atau tergantung, itu adalah daripada kelemahan penulis sewaktu proses penyuntingan. Kepada yang inginkan penjelasan atau diskusi berkaitan isi yang dikongsikan bolehlah hubungi penulis melalui sms atau whatsapp di talian 0139229394.

Segala PETUA, AMALAN dan DOA yang dikongsikan di dalam E-Books ini juga saya IJAZAHkan secara IZIN AMAL dengan syarat telah menjalani Majlis Perlimau Sintuk Seni dan KHATAM QULHU.  

Semoga perkongsian ini menjadi wadah dalam pengembangan Ilmu dan memberi Faham buat semua pengamal-pengamal Silat Seni Gayong. 


Untuk melihat preview E-Books boleh klik di sini  https://docs.google.com/file/d/0B_S_lNoR5OWVY3hCelVtdjVRVlU/edit


Wassalam

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...