Pejuang Warisan Seni Beladiri Melayu

SELAMAT DATANG KE BLOG GELANGGANG PERSANTA NALA

Saturday, May 11, 2019

E-BOOK DASAR ILMU SILAT SENI GAYONG

Salamun Alaik;

E-BOOK DASAR ILMU
SILAT SENI GAYONG
RM50












Perkongsian lebih kepada huraian dan kupasan kepada PELAJARAN Silat Seni Gayong (sebelum ini diberi tajuk Kupasan Asas Gerakan). Namun kali ini ia merangkumi keseluruhan Ilmu dalam Silat Seni Gayong termasuklah KONSEP, PANDUAN, KEFAHAMAN, TIPS, PETUA DAN AMALAN. E-Book ini sebenarnya telah disunting dari Kitab asal yang setebal hampir 200 m/s dan disaring terutamanya yg berkaitan dengan hal-hal Kerahsiaan termasuklah Amalan2 gayong yg perlu diAKAD secara langsung dan PETUA2 bg Pakaian Pemegang Bengkong Hitam. Sebahagiannya ada yg ambo telah kongsi dalam Blog ini dan juga Channel Telegram https://telegram.me/GelanggangPersantanala Cuma e-book ini ambo susun secara tertib dan banyak juga penambahan2 baru.

Namun begitu isi kandungan yg setebal 85m/s ini cukup bermakna bagi yang ingin memahami dan mendalami Dasar ilmu Silat Seni Gayong. Cukup sesuai sebagai panduan pembantu jurulatih dan jurulatih agar lebih FAHAM setiap pelajaran yang akan diajar di gelanggang2 dan yang paling penting MEMAHAMI secara keseluruhan KEILMUAN GAYONG itu sendiri.

Bagi yang membeli BONUS nya segala perkongsian Mentera, Petua dan Amalan yang ada dalam E-Book ini ambo izinkan utk diamal selagi ia digunakan ke jalan yang baik dan bermanfaat.

Hasil pembelian e-book ini InsyaALLAH boleh digunakan dalam pembangunan silat di gelanggang2 ambo dan juga ada bahagiannya buat Guru ambo Ayahanda Hj Amin Hamzah kerana Ilmu yg dikongsi ini adalah dari hasil didikan beliau pada ambo lebih 20 tahun.

Yg berminat boleh whatsapp ambo 0139229394

Wallahua'lam



2 comments:

  1. Salam, maaf bertanya, mngapa terjadinya gayong malaysia dan gayong serantau , sdgkn mereka gayong yg sama? Kalau gayong pusaka dengarnya trjadi tntang isu silap kira duit

    ReplyDelete
  2. As Salam cikgu. EBook ni ada jual lg ke?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...