Pejuang Warisan Seni Beladiri Melayu

SELAMAT DATANG KE BLOG GELANGGANG PERSANTA NALA

Monday, June 22, 2020

EBOOK TIPS REALITI TEMPUR

Salamun Alaik,




Perkongsian berkaitan Realiti Tempur vs Seni Beladiri. Setiap Jurulatih Seni Beladiri "wajib" mengetahui apa maksud dan keperluan realiti tempur agar latihan dan pengajarannya dalam gelanggang menepati keperluan sebenar murid yang menyertai Seni Beladiri.

Dikongsikan juga ILMU NAFAS MELAYU di dalam BAB TERAKHIR sebagai BONUS kepada pembeli. InsyaALLAH, kepada yang istiqamah beramal dengan NAFAS MELAYU ini akan membangkitkan suatu TENAGA HEBAT yang terpendam selama ini dalam tubuh kita. Tenaga Dalam ini mampu digunakan dalam pelbagai bidang termasuklah untuk kependekaran, perubatan, potensi diri, pendinding, pengasih, pendinding dan dengan 1001 manfaat dengan IZIN ALLAH SWT.

Harga EBOOK ini cukup berbaloi hanya RM40 sahaja (untuk 200 pembeli pertama) dan akan dinaikkan kepada harga rm50 selepas itu. Jika berminat anda bolehlah hubungi Azizan Ibrahim melalui Whatsapp/ Telegram di talian 0139229394. Ebook ini akan di hantar melalui applikasi Whatsapp / Telegram ataupun melalui alamat email dalam format pdf.

Boleh tekan link ini untuk sebarang pertanyaan www.wassap.my/60139229394/Tips Realiti Tempur

Semoga bermanfaat buat kita semua. Wallahua'lam.

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...